reklama

Slovenska Posta Uzasna

Mam malicku neterku, vola sa Ninuska. Ninuska mala 3 rocky 1.jula a tak som jej vyrobila krasny pozdrav z celeho srdiecka. Pozdrav som poslala v predstihu, aby dosiel nacas. Dosla obalka. Len obalka!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Zijem v Singapure a tak som sa tesila, kedy mi brat napise, ze pozdrav dosiel a Ninuske spravil velku radost. Ale namiesto radostnej spravy, som dostala smutnu spravu. Ninuske dosla len obalka. Niekto prestrihol obalku (na jednej strane), vybral pozdrav a bol natolko drzy, ze poslal len prazdnu obalku. A tak som dostala namiesto fotky rozradostenej Ninusky, len smutne ocka a v malych ruckach prazdna obalka! 

Bolo mi z toho smutno a samozrejme ma to velmi nahnevalo! Kto si to dovolil?! Pre male dievcatko? A ved ten pozdrav (ako bol krasny, to urcite :-), ale preco vinnik aspon nedal pozdrav spat do obalky, ked uz asi hladal peniaze a ziadne nenasiel??? Co to je za krute srdce, ktore sa nehanbi sklamat maly 3-rocny pokladik?!!!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pisala som na postu, stazovala sa, ako na zakaznicky servis, tak aj hovorkyni posty. A odpoved prisla. Ze im je luto, ze budu vysetrovat. Tak som cakala, posielala fotku smutnej Ninusky, prazdnej obalky. 

Potom som odcestovala na Slovensko. Vsetci sme sa zisli a malickej som dala darceky. Ked mi tu brat doniesol balik, ze nech citam. Tak teda, Slovenska posta - zakaznicky servis, klobuk dole pred Vasimi sluzbami. Nielenze, sa ospravedlnili, napisali krasny list, ale Ninuske poslali aj knihu o zbierani znamok a taku prvu zbierku vzacnych znamok! To su sluzby. Ze vraj, aby sme na nich nezanevreli. To si ani nemozem dovolit, ved kto iny by donasal postu rodine a priatelom? Mam vsak radost z toho, ze Slovenska posta reagovala takto zodpovedne a i ked pozdrav nenasli, vinnika nedolapili, ale nas potesili, a Ninuske vykompenzovali strateny pozdrav. Dakujeme, ste super a robite dobre meno Slovensku!

Lenka Majernikova

Lenka Majernikova

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada slová a ich pȏvod. Mám rada ľudí, čo sa zamýšľajú do hĺbky a sú múdri životom. Maličkosti mi dokážu spraviť veľkú radosť. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu